ایده های کاغذ دیواری اتاق خواب - که تضمین می کنند فضای خواب شما را زرق و برق دار می کنند
نوشته شده توسط : میثم اکبری

به دنبال ایده های کاغذ دیواری اتاق خواب هستید؟ روش های جدید زیادی برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب شما وجود دارد. دیگر محدود به چهار دیوار منطبق و چاپهای ثابت نیست ، جدیدترین طرحهای کاغذ دیواری بسیار بیشتر ارائه می دهند - و فقط مناسب دیوارهای شما نیستند! اگر به دنبال ایده های جالب توجه در اتاق خواب هستید ، کاغذ دیواری النین مارکت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

کاغذ دیواری النین مارکت

ایده های کاغذ دیواری اتاق خواب برای بیان یک جمله

تغییر شکل کاغذ دیواری می تواند همان چیزی باشد که اتاق خواب شما برای یک تغییر شکل ساده و در عین حال چشمگیر به آن احتیاج دارد و در انتخاب ظاهر مورد علاقه شما سبک های مختلفی وجود دارد. اتاق خواب شما باید محلی برای استراحت و استراحت پس از یک روز شلوغ باشد ، یا فضایی باشد که میهمانان هنگام بازدید از آن استقبال می کنند ، بنابراین انتخاب یک طراحی مناسب در دیکته حال و هوایی که می خواهید ایجاد کنید بسیار حیاتی است.

کدام کاغذ دیواری برای اتاق خواب بهتر است؟

انتخاب کاغذ برای اتاق خواب با اتاق نشیمن یا هر اتاق استاندارد دیگری تفاوتی ندارد. فقط در صورت مرطوب بودن اتاق و غیره انتخاب کاغذ با کیفیت یا نوع دیگری لازم است ، مثلا هنگام انتخاب کاغذ دیواری حمام. وقتی نوبت به انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می رسد ، سلیقه ای است.

ما معمولاً توصیه می کنیم هنگام استفاده از کاغذ دیواری اتاق خواب ، به یک دیوار مشخصه بچسبید تا جلوی سنگینی جلوه را بگیرد. به طور معمول اگر این دیواری باشد که تختخواب در برابر آن قرار دارد ، می توانید نسبت به الگو جسارت بیشتری داشته باشید ، زیرا هنگامی که در رختخواب قرار دارید خیلی حواس شما را پرت نخواهد کرد - سعی در ذهن شما برای یک خواب آرام شبانه دارد.

1. یک پانل تخت خواب جذاب ایجاد کنید

وقتی صحبت از ایجاد یک دیوار "ویژگی" می شود ، خارج از چارچوب فکر کنید. با آویختن چند قطره کاغذ دیواری برجسته در پشت تخت ، یک ویژگی طراحی به سبک بوتیک ایجاد کنید. آنرا تقریباً یک پا از سر تخته بزرگتر کنید تا کاملاً قاب بگیرد. برای افزودن واقعاً فاکتور واو ، لبه های مرتب و مرتب با تخته های چوبی پوشانده شده با پارچه متناسب ایجاد کنید - اگر کار کمتری می خواهید ، این پایان اختیاری است.

2. آن را با کاغذ دیواری های متالیک جادویی کنید

افزودن الگو یک روش عالی برای جذب کردن است ، افزودن الگو در پایان متالیک راهی عالی برای جلب توجه بیشتر است! به لطف این کاغذ دیواری متالیک با درخشش بالا می تواند الگو را بیشتر ارتقا دهد. طرح های کاغذ دیواری انعکاسی به شما کمک می کند تا نور اطراف اتاق را پر کنید ، و فضای مطبوعی ایجاد کنید - ایده آل در اتاق خواب های کوچکتر استفاده می شود.

طرح های کاغذ دیواری متالیک را با لوازم جانبی فوق العاده براق ، مانند مبلمان آینه ای و چراغ های خواب فلزی مطابقت دهید تا دکوراتیو جلایقی ایجاد کنید.

3. مطابقت الگو برای ایجاد یک طرح

هماهنگی یک کبریت است که وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق خواب می شود در بهشت ساخته می شود. خواه از طریق رنگ غالب باشد یا از طریق الگوی شما می توانید کل طرح تزئینات را بدون زحمت بهم گره بزنید. برای ایجاد ظاهری منسجم و مدل دار ، کاغذ دیواری را با تختخواب خود مطابقت دهید. رنگ های لهجه ای را با کوسن و فرش اضافه کنید تا یکی دیگر از عناصر مورد علاقه را اضافه کنید

4- بیرون را با شاخ و برگ وارد کنید

با طراحی کاغذ دیواری با اندیشه و مجذوب کردن ، از قسمت بیرونی آن استقبال کنید. روند گیاهان در اتاق خواب روند رو به رشدی است ، بهانه ی جناح است. این کاغذ دیواری چاپ پیچک به افزودن شور و نشاط در باغ کمک می کند و با باز کردن دکوراسیون ، گیاهان و شاخ و برگهای بیشتری را به شما اضافه می کند. لوازم جانبی را با چاپ های بیشتری از سرخس و نقوش پیچک روی کوسن ها و کارهای هنری برای جلوه بخشیدن به جلوه های مختلف بدست آورید.

5. آن را تک رنگ کنید

سیاه و سفید انتخاب بی انتها برای اظهارنظر با کاغذ دیواری است ، مخصوصاً اگر این کاغذ دیواری معروف کول و سون وودز باشد. یک دیوار مشخصه در چاپ تک رنگ کاملاً در محیط اتاق خواب کار می کند که می توانید از طریق عناصر دیگری مانند تختخواب ، کوسن ها و حتی میزهای کنار تخت رنگ را وارد کنید. این یک روش عالی برای ترکیب الگو بدون غلبه بر رنگ است.

6. یک گل مقوی انتخاب کنید

مقداری از قدرت گل را با کاغذ دیواری بیانیه ای با چاپ پررنگ و گلدار به طرح خود اضافه کنید. این یک ظاهر قوی است ، بنابراین هشدار دهید - شما باید با احتیاط لوازم جانبی را تهیه کنید. رنگ زمینه های موجود در اتاق را با موارد روی کاغذ دیواری مطابقت دهید و از رنگ گل به عنوان سایه لهجه استفاده کنید. یک تختخواب کاملاً سفید به سبک چتو را که با میزهای کنار تخت و چراغ های روی میز مشکی است ، امتحان کنید.

7. دیوارهای خود را پیش زمینه قرار دهید

وقتی نوبت به کاغذ دیواری اتاق خواب می رسد ، ایجاد تأثیر می تواند به اندازه انتخاب یک پالت رنگی آرام باشد. طرحی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که بتواند هر دو کار را انجام دهد - یکی جالب و جالب ، در عین حال کمرنگ و ملایم که فضا را شلوغ نکند. بافت ها ، سایه ها و الگوها را در وسایل منزل نرم مخلوط کنید.

8. مسحور با الگو

با آویختن کاغذ دیواری با الگوی تکراری در پشت پارچه ای با مقیاس کوچکتر ، جلوه ای پیچیده از گرافیک های لایه ای ایجاد کنید ، هر کدام در رنگ های مکمل ظریف. اثر کم رنگ الگوی کاغذ دیواری تکرار چشم را خشنود می کند و طرح را نرم می کند. لوازمی را انتخاب کنید که توجه شما را از رویداد اصلی پرت نمی کند ، مانند لامپ های میز شیشه ای و ملافه های سفید خالص.

9. با ظرافت محو شوید

با انتخاب طرحی با محو شدن عمودی از کاغذ دیواری برای قاب بندی ویژگی های سنتی استفاده کنید. این الگوی خیره کننده الهام گرفته از خاورمیانه در وسط رول چاپ می شود و یک حاشیه خنثی ساده در بالا برجای می گذارد که چشم را به سمت ریل تصویر و قرنیز منحنی می کشاند. پالت خاکستری و سفید پیچیده را با رنگ لهجه روشن روشن کنید - زرد آفتابی در اینجا عالی است - و وسایل نرم و ساده را برای آرام و صیقلی جلوه دادن انتخاب کنید.

10. کت و شلوار با نوارهای چینی

هیچ چیز مانند نوار سوزنی بی عیب و نقص نمی گوید ، بنابراین راهی عالی برای شروع یک طرح اتاق خواب زیبا است. یک الگوی راه راه عمودی را پشت تخت آویزان کنید تا یک دیوار مشخصه ایجاد کند و ظاهر متناسب را با پالت خاکستری های هوشمند شهر و جزئیات دکمه دار برجسته کنید. لوازم جانبی عجیب و غریب مانند این صفحات چاپ حیوانات و یک چراغ بیانیه اضافه کنید تا جلوی گرفتگی بیش از حد ظاهر گرفته شود. در آخر ، تختخواب را با بالشهای نرم و به صورت الگوی مکمل روی هم بچینید تا لبه ها نرم شود.

منبع:https://www.bloglovin.com/@behibr/6316705





:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: